photo
380 (68) 92-74-924 380 (50) 28-15-975
Передзвоніть мені

Консультуємо з 8:00 до 21:00

Конструктивні особливості

1.У деяких сайлентблоков AvtoPN змінена конструкція, і, на відміну від оригінальної деталі внутрішня втулка не приклеєна до поліуретану для забезпечення кутових зсувів без розривів. При максимальній амплітуді важеля з'являється зазор-це норма і особливість конструкції сайленблока. Дана конструкція забезпечує велику довговічність деталі за рахунок такої властивості поліуретану, як висока абразивна стійкість, і широко застосовується у світовій практиці конструювання сайлентблоков з поліуретану.

photo 1

2.Подібний принцип реалізується і в деяких сайлентблоках AvtoPN з непроклеєною зовнішньою металевою обоймою.

photo 2

3.При непопаданні в відповідну частину кронштейна втулки можлива деформація внутрішньої втулки і / або посадкового місця. При експлуатації автомобіля такий важіль буде неправильно працювати і з'явиться сторонній звук через зсув внутрішньої втулки в процесі роботи вузла.

photo 4

4.Деякі сайлентблоки AvtoPN виготовляються без зовнішньої металевої обойми, на відміну від оригінальної деталі. Зовнішній діаметр деталей без зовнішньої обойми більше посадкового отвору, для забезпечення розрахункового преднатяга при запресовуванні. Не підрізати, не обточувати! Форма сайлентблока оптимізована під конусні оправлення.Така конструкція сайлентблока прослужить довго, так як дозволяє максимально використовувати фізико-механічні характеристики поліуретану.

photo 5

5.Обтягувати болти необхідно на навантаженій підвісці вагою автомобіля, автомобіль повинен стояти на колесах. Для цього використовувати 4-х стієчний підйомник або оглядову яму. При використанні 2 - х стійкового підйомника-використовувати регульовані по висоті підставки під важелі і опусканням автомобіля навантажити підвіску. При обтягуванні болтів використовувати динамометричний ключ. Момент обтягування повинен відповідати рекомендаціям сервісних інструкцій виробника автомобіля.

photo 6

6.Більшість деталей AvtoPN без зовнішньої металевої обойми допускається встановлювати без оправлення в посадочне місце. Однак, існують також деталі, які не допускається встановлювати без конусного оправлення. Простежте, щоб на посадковому місці не було гострих кромок і задирів, які можуть пошкодити деталь при установці. Деталі необхідно встановлювати, використовуючи мастило.

photo 7

7.При виприсовці старого сайлентблока використовуйте прес і оправлення. Заборонено використовувати ударний інструмент, щоб уникнути пошкодження посадкового місця. Діаметр оправлення повинен бути менше діаметра посадкового місця на 0,5 мм це запобіжить пошкодженню посадкового місця і дозволить встановити новий сайлентблок з необхідним натягом.

photo 8

8.Не тисніть оправкою для запресовування на матеріал, так як це може призвести до надриву поліуретану. Тиснути потрібно на металеву складову.

photo 9

9.Не допрацьовуйте деталі самостійно шляхом підрізання і обточування. Всі частини деталі виробляються з розрахунковими допусками на пресову посадку!

photo 10

Правила установки:

  • всі деталі AvtoPN необхідно використовувати у вузлах згідно з рекомендаціями виробника;
  • деталі повинні бути підібрані по каталогу;
  • деталі, придбані» за розмірами " або методом підбору, можуть не відповідати конструктивним і технологічним особливостям деталей, необхідних для даних вузлів.

AvtoPN не несе гарантії в наступних випадках:

  • установки деталей, підібраних не по каталогу;
  • недотримання інструкцій по монтажу-демонтажу, в результаті чого сталося псування деталей;
  • доопрацювання деталей і внесення змін в конструкцію.

Призначення

Поліуретанові деталі AvtoPN призначені для заміни зношених деталей підвіски автомобілів.

Повернутися наверх

2015-2022 «AvtoPN»

© Інтернет-магазин поліуретанових деталей

Photo Photo Задати питання Закрити

Перейти на украинскую версию сайта?