photo
380 (68) 92-74-924 380 (50) 28-15-975
Передзвоніть мені

Консультуємо з 8:00 до 21:00

Питання та відповіді про поліуретан

Я хочу встановити поліуретанові деталі на мою автомобіль, що мені це дасть?

Якщо Ваш автомобіль має в підвісці будь-які гумові втулки і сайлентблоки, які можна замінити поліуретановими деталями по нашому каталогу, то Ви тільки покращите характеристики підвіски і її роботу. Контроль над керованістю і збереження геометрії підвіски в екстремальних умовах водіння-ось той результат, якого Вам, можливо, не вистачало. Шини зберігають максимальну пляму контакту при різкому розгоні, гальмуванні і в поворотах. Ви краще відчуваєте автомобіль і його можливості. Якщо вважати наші дороги екстремальними, поліуретан - це те, що Вам треба! Наші поліуретанові деталі покращують поведінку автомобіля на дорозі, знижуючи небажані деформації в підвісці і усуваючи ефект "вичавлювання", властивий гумовим деталям. Правильно встановлені і підібрані поліуретанові деталі завжди працюють краще, поглинаючи удари, вібрацію і знижуючи шум в порівнянні з гумою. Важливий момент, це проблеми прискореного зносу оригінальних гумових деталей. Найчастіше інженери і конструктори при проектуванні враховують тільки дорожній режим експлуатації.

Чи дійсно Ваші поліуретанові деталі відповідають оригінальним деталям(ОЕМ)?

На стадії проектування вносяться зміни в конструкцію оригінальних деталей, щоб максимально використовувати всі фізико-механічні властивості поліуретану. Технологія виробництва дозволяє виготовити деталі з поліуретану з незначними зовні відмінностями від OEM деталей, але зберігають всі геометричні посадочні розміри оригіналу, з незначними зовнішніми відмінностями від OEM. Ми не копіюємо зовнішні форми гумових деталей, так як часто неробочі площині гумових деталей мають форму, задану виключно технологічними особливостями лиття гуми.

Якщо поліуретанові вироби є найкращим вибором з усіх точок зору, то чому виробники автомобілів використовують гуму, а не поліуретан?

Основні фактори це: вартість, ритмічність поставок і маркетинг. Сировина для поліуретану коштує дорожче гуми приблизно в 10 разів, часовий цикл виробництва від сировини до готового виробу більше щодо гуми в 90 разів. Автомобільні виробники купують багато компонентів. Якби великий виробник автомобілів вирішив використовувати поліуретанові втулки у всьому діапазоні випуску автомобілів, то він повинен був би знайти постачальника, здатного до виробництва буквально мільйонів поліуретанових деталей в рік. На сьогоднішній день ми не знаємо таку компанію, яка б змогла в потрібні терміни виготовити поліуретанові деталі стотисячними тиражами і в широкому асортименті для поставки на автоскладальний конвеєр. Подорожчання собівартості однієї деталі на 10 центів і помножене на мільйонні тиражі знижує конкурентоспроможність автомобілів. Стандартні гумові деталі витримують термін експлуатації без серйозних несправностей протягом двох-трьох років. Ви б зробили свій вибір на користь якоїсь певної моделі автомобіля виключно на підставі того,що в підвісці застосовані поліуретанові деталі? Звісно, ні.

Поліуретан жорсткіше. Деякі і танкову гуму ставлять, але мабуть не знають і не замислюються, що дані вузли повинні працювати саме за рахунок гнучких властивостей гуми, інакше навантаження почне "грати" іншими вузлами, не розрахованими на даний режим роботи.

По-перше, твердження про жорсткість є спірним для різних умов.
При низьких температурах поліуретан залишається еластичним, а гума дубіє. Перевірено експериментально, при температурі -40, гумову оригінальну втулку стабілізатора не зігнути взагалі ніяк, а поліуретанова злегка стискається.
По-друге, втулки і сайлентблоки створюють до 15% від загальної жорсткості підвіски. Вони в основному відповідають за придушення високочастотних коливань і вібрацій від зіткнення металевих деталей. А надлишки напруги в першу чергу гасяться основним демпфуючим пристроєм-амортизатором. Амортизатор гасить близько 80% енергії удару об дорожнє покриття. З цього випливає, що вплив поліуретану на інші вузли підвіски незначний, і не позначається на їх ресурсі.
По-третє, як правило зношений вузол змінюється на нову поліуретанову деталь і після «розхлябаної» підвіски, їзда на новій деталі стає "більш зібраною", що часто плутається з жорсткістю, а це в свою чергу краща керованість через прибраних люфтів, а значить Ваша безпека за кермом.

Чому оригінальні деталі мають зовнішню обойму, а поліуретанові не мають?

Така конструкція забезпечує велику довговічність деталі за рахунок використання такої якості поліуретану як висока абразивна стійкість до стирання. При максимальному навантаженні сайлентблок просто прокручується в важелі, а не рветься по матеріалу. Перед запресовуванням деталі необхідно змастити будь-яким консистентним мастилом.

Яку функцію виконують втулки і сайлентблоки в підвісці автомобіля і чому це так важливо?

Втулки і сайлентблоки виконують функцію шарнірів і гнучких згрупувань між деталями підвіски в тих місцях, де шасі транспортного засобу має змінювати свою геометрію, для вирівнювання кузова щодо нерівностей дороги. Вони розроблені спеціально для кожного типу автомобіля, щоб знизити шум і вібрацію, і служать бар'єром між дорогою (вібраціями) і Вами.

Наскільки складно встановити своїми силами поліуретанові деталі?

Ми проектуємо всі деталі так, щоб вони могли бути встановлені будь-яким кваліфікованим механіком. Іноді важче видалити старі гумові деталі, ніж встановити нові (при монтажі/демонтажі своїми силами), в цьому полягають основні труднощі. У кожному конкретному випадку, ми даємо розгорнуті коментарі по установці, якщо це необхідно.

Мені здається, що ваші поліуретанові деталі значно м'якше на дотик, ніж оригінальні гумові деталі, чому?

Ми маємо в своєму розпорядженні спеціальний прилад для визначення твердості поліуретану і гуми, в основному для визначення твердості застосовується метод Шора, шкала А, наші деталі проходять ВТК за цим параметром. Більшість гумових деталей мають твердість 65 одиниць. При порівнянні деталей з різних матеріалів на дотик виникає відчуття, що поліуретанові деталі мають меншу твердість. Справа в тому, що поліуретанові деталі при стисненні (в області малих деформацій) мають модуль пружності в два рази більше, ніж гумові деталі. На прикладі це можна уявити собі так, якби ви стискали пальцями одну пружину (гума) або грудку пружин (поліуретан). Молекули поліуретану працюють як на стиск, так і на кручення (торсіон) більш ефективно, і повертаються в початковий стан швидше, ніж молекули гуми. Тому ваші відчуття суб'єктивні.

Повернутися наверх

2015-2022 «AvtoPN»

© Інтернет-магазин поліуретанових деталей

Photo Photo Задати питання Закрити

Перейти на украинскую версию сайта?