photo
380 (68) 92-74-924 380 (50) 28-15-975
Передзвоніть мені

Консультуємо з 8:00 до 21:00

Питання та відповіді

1.Що таке AvtoPN?

Як це працює?

Все просто! Ви реєструєтеся, отримуєте інформацію про деталі, які Вас цікавлять, і робите корисні покупки за приємними цінами не виходячи з дому.

Як встановлюється знижка?

У кожній акції діє індивідуальна знижка на всі товари. Знижки можуть коливатися від 3 до 15%. Ціна на товари встановлюється перед запуском акції і не змінюється до її закінчення.

Як вибрати товар?

Для того, щоб підібрати деталі, Вам потрібно відкрити каталог, знайти марку свого автомобіля, після відкрити потрібну модель і приступити до підбору деталей. Щоб переконатися що деталь, яку Ви вибрали, підходить на Ваш автомобіль, Вам потрібно знайти його в блоці"встановлюється на автомобілі". Якщо в списку є Ваш автомобіль, значить ви підібрали все правильно.

Звертаємо Вашу увагу на те, що колір виробу може відрізнятися від зображення товару на сайті, в залежності від налаштувань передачі кольору вашого монітора.

2.Оформлення та скасування замовлень

Як оформити замовлення?

Для оформлення замовлення Вам потрібно вибрати потрібні товари і перемістити їх в Кошик.
в кошику перевірити всі вибрані товари, ціни і загальну суму покупки.< br> Далі досить ввести дані для доставки і номер контактного телефону для зв'язку з Вами.

Як я можу скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення, у яких стоїть статус "підтверджено".

Для скасування замовлення Ви можете:

  • Скасувати замовлення по телефону.
    Щоб зробити це, потрібно зв'язатися зі службою підтримки клієнтів, повідомити номер замовлення, який Ви хочете скасувати і причину відмови.

Що робити після оформлення замовлення?

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш фахівець, який ще раз уточнить у Вас всі дані, і підтвердить Ваше замовлення.

Після підтвердження, Ваш статус замовлення зміниться на "підтверджений" і Ви отримаєте повідомлення про підтвердження замовлення на Вашу електронну пошту.

Після цього ми починаємо процес підготовки Вашого замовлення.

Історія ваших замовлень

3.Оплата замовлення

Оплатити замовлення Ви можете:

  • готівкою при отриманні посилки;
  • банківською картою
  • банківською картою при отриманні замовлення в поштоматі
Докладно

4.Доставка замовлення

Які способи доставки є в AvtoPN?:

  • Пункти самовивізів по Україні, включаючи відділення "Нова пошта" та поштомати "Міст Експрес" у відділеннях " Приватбанк»;
  • Кур'єрська доставка до дверей;
  • Доставка у відділення зв'язку " Укрпошта».

Як оформити доставку до відділення "Нова Пошта"?

Додайте товар в кошик і натисніть кнопку "Продовжити оформлення замовлення". Ви перейдете на наступний етап формування замовлення-вибір способу доставки. Виберіть закладку "самовивіз«, а в ній варіант»самовивіз Нова пошта". У випадаючому списку Вам буде запропонований список адрес доставки, з якого необхідно вибрати зручний вам варіант. Щоб завершити процес оформлення замовлення, натисніть кнопку "Оформити замовлення".

Скільки коштує доставка?

Вартість доставки становить 0-50 грн, в залежності від обраних умов, а також способу доставки

Зверніть увагу! Якщо Ви оплатили Ваше замовлення банківською картою (100% вартості), та загальна сума Вашого замовлення перевищує 950 грн, доставка буде безкоштовною!

В які терміни здійснюється доставка?

Терміни доставки безпосередньо залежать від обраного Вами способу доставки. В середньому, доставка замовлень займає від 1 до 3 днів з моменту замовлення.

Що таке самовивіз?

Самовивіз-це самостійне отримання замовлення в Центрі обслуговування клієнтів.

Ви можете отримати замовлення в будь-якій точці України в мережі наших партнерів ТОВ «Нова Пошта», "ПриватБанк", "Інтайм", " Укрпошта»

Чи існують терміни зберігання посилок?

У всіх службах доставки і центрах самовивозу, посилки зберігаються 5 днів. У відділенні зв'язку "Укрпошти" є послуга платного зберігання посилок протягом 1 місяця. Якщо вони не були затребувані в зазначені терміни-вони будуть відправлені назад на склад AvtoPN і розформовані.

Чи можу я відкрити посилку перед тим, як оплачувати її?

Послуга огляду посилки до оплати доступна для доставки до відділення "Нова пошта" та кур'єрської доставки. У будь-якому випадку, який би спосіб доставки Ви не вибрали, якщо товар Вам не підійде або ви отримаєте не те, що замовляли, ви можете оформити повернення.< / a>

Чи є у Вас власний оффлайн магазин?

AvtoPN-онлайн інтернет-магазин і у нас немає власного оффлайн магазину. Щоб допомогти клієнтам у виборі товару, фахівці нашої фото-студії намагаються зробити докладні фото деталей, а також ми даємо максимально інформативний опис до кожного товару. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання по товару, які не розкриті на сайті, Ви можете зв'язатися зі службою підтримки клієнтів.

Повернутися наверх

2015-2022 «AvtoPN»

© Інтернет-магазин поліуретанових деталей

Photo Photo Задати питання Закрити

Перейти на украинскую версию сайта?