photo
380 (68) 92-74-924 380 (50) 28-15-975
Передзвоніть мені

Консультуємо з 8:00 до 21:00

AutoPN
Втулки стійки стабілізатора Втулки стійки стабілізатора 2021-05-25 23:20:00

Втулки стійки стабілізатора

Важливим елементом підвіски автомобіля є стабілізатор поперечної стійкості. Він призначений для безпечного проходження поворотів і безпечного маневрування за рахунок зменшення бічного крену кузова, що перешкоджає перекиданню машини. Стабілізатор складається з штанги (поперечного стержня П-подібної форми, виготовленого з пружинної сталі) і двох стійок, що з'єднують її з ступицями коліс або поворотними кулаками. Рухливість з'єднання цих деталів забезпечує втулка, або сайлентблок стійки стабілізатора. Залежно від конструктивних особливостей підвіски, різну конструкцію і розміри має і з'єднувальний шарнір. Тому втулка стійки стабілізатора на "Ланос" буде відрізнятися від аналогічної деталі для іншого авто.

Схема размещения втулок стоек

Коли потрібно міняти втулки і сайлентблоки стійок стабілізатора

Втулки і шарніри кріплення стійок стабілізатора розраховані на 30000 км пробігу, проте при їзді по дорогах з поганим покриттям, необхідність в їх заміні може знадобитися і раніше. Замінити ці деталі необхідно, якщо при профілактичному огляді ви виявите такі ушкодження, як:

  • тріщини і потертості;
  • зміна фізико-механічних властивостей (еластичності, пружності), що притаманне гумі при старінні або впливі екстремальних температур;
  • розрив еластичного матеріалу.

При виявленні таких дефектів, рекомендується замінити відразу всі втулки на передньому або задньому стабілізаторі, навіть якщо пошкоджена лише одна з них.


Установка полиуретановых втулок стоек

Визначити необхідність заміни втулок для стійок стабілізатора або шарнірів в стійках стабілізатора на сайлентблоках можна за такими ознаками:

  • появі люфту рульового колеса при входженні в поворот;
  • відводу машини в сторону при русі прямо;
  • крену кузова, що супроводжується скрипами, клацаннями та іншими характерними звуками, що не спостерігалися раніше;
  • добре відчутного биття керма;
  • порушення бічної стійкості автомобіля;
  • підвищенню рівня вібрацій в підвісці, появі сторонніх шумів під кузовом;
  • нерівномірного зносу шин.

При появі цих ознак, потрібно оглянути ходову частину на предмет пошкодження втулок на стійках стабілізатора і, при виявленні дефектів, замінити деталі.

Які вибрати втулки на стійки стабілізатора - гумові або поліуретанові

Втулка і сайлентблок - це з'єднувальні деталі, що забезпечують рухливість у вузлі з'єднання, а також поглинання вібрацій і коливань, що передаються від підвіски. При цьому втулка стійки стабілізатора піддається високим механічним навантаженням і впливу несприятливих факторів навколишнього середовища. Щоб прослужити довше, вона повинна володіти певними властивостями. За всіма експлуатаційними та фізико-механічними властивостями поліуретанові втулки і сайлентблоки перевершують гумові аналоги.


Поліуретанові стійки

Основні переваги втулок з поліуретану і сайлентблоков з вставками з цього матеріалу:
надійність - вони мають в 3 рази більшу міцність на розрив і в 5 разів кращу абразивну стійкість, ніж гумові деталі, витримуючи більш тривалу експлуатацію під великими навантаженнями;
більш висока пружність і еластичність, яка, на відміну від гуми, зберігається навіть при екстремально низьких температурах, що надає втулкам з поліуретану найкращих амортизаційних властивостей;
стійкість до впливу агресивних середовищ - поліуретану не страшний контакт з розчинниками, бензином і маслом, хімічними реагентами, якими взимку посипають дороги міст, здатних руйнувати гумові вироби;
довговічність - поліуретан відрізняється більш повільним старінням структури, крім того, у нього не спостерігається настільки швидко прогресуючого зниження експлуатаційних властивостей, як у гуми;
більш широкий діапазон робочих температур від -70 до + 120оС (у гуми - від -30 до + 50оС).

Єдине, в чому поліуретанові сайлентблоки і втулки стійок стабілізатора програють гумі, - вартість. Але, встановивши їх, в довгостроковій перспективі ви залишитеся у виграші, оскільки міняти втулки і шарніри з поліуретану будете в 3-5 разів рідше, ніж гумові.

Як підібрати втулки на стійки стабілізатора

При виборі сполучних деталей для стійок стабілізатора поперечної стійкості, необхідно враховувати, що їх параметри будуть відрізнятися не тільки від марки, моделі та року випуску автомобіля, але і місця установки. Так, втулки і сайлентблоки стійок переднього і заднього стабілізатора на ВАЗ 2108, 2109 або 2110 можуть мати різні:

  • розміри - довжину, внутрішній і зовнішній діаметр;
  • форму - гладку, з виступами або жолобками;
  • конструкцію - сайлентблок стійки може мати одну або дві металеві втулки.

Схема размещения втулок стоек

Щоб вибрати відповідну деталь, потрібно знати її оригінальний номер і артикул виробника. А купити якісні, сертифіковані втулки для стійок стабілізатора можна в інтернет-магазині AvtoPN.

Дата публикации: 2021-01-13 16:21:30
Втулки стійки стабілізатора 4.5 146
Втулки стійки стабілізатора 4.5 146

Повернутися наверх

2015-2022 «AvtoPN»

© Інтернет-магазин поліуретанових деталей

Photo Photo Задати питання Закрити

Перейти на украинскую версию сайта?