photo
380 (68) 92-74-924 380 (50) 28-15-975
Передзвоніть мені

Консультуємо з 8:00 до 21:00

AutoPN
Які сайлентблоки краще для автомобіля? Які сайлентблоки краще для автомобіля? 2021-10-26 10:42:19
alt

Які сайлентблоки краще для автомобіля?

Поліуретанові або гумові сайлентблоки: які краще Кожен власник автомобіля, незалежно від марки і виробника, стикався з необхідністю заміни деталей і вузлів, що вийшли з ладу або відпрацювали свій ресурс. Найбільш вразливою частиною будь-якого авто є підвіска, на яку безпосередньо від коліс передаються всі навантаження. Найчастіше, першими з деталей підвіски, виходять з ладу сайлентблоки і втулки. При пошуку відповідних запчастин для їх заміни актуальним стає питання вибору матеріалу, з якого вони повинні бути виготовлені. Обираючи сайлентблоки на ВАЗ 2107, «Ланос», «Ниву», Passat B7 або іншу машину, які ж краще купувати деталі: з вставкою з гуми чи поліуретанові? Давайте спробуємо розібратися в цьому запитанні!

Що таке сайлентблок: пристрій, призначення і причини поломок

Сайлентблок - деталь, яка служить для рухомого з'єднання елементів підвіски, часткового гасіння коливань, що виникають при їзді, і додання автомобілю стійкості, керованості і м'якості ходу. Конструктивно сайлентблок представляє собою шарнір, що складається зазвичай з трьох елементів:

  • внутрішньої втулки з товстостінної сталі;
  • зовнішньої металевої втулки;
  • еластичної вставки між втулками - вона може виготовлятися з гуми або поліуретану.
Тип сайлентблока

Такі деталі в автомобілях різних марок використовуються для кріплення:

  • поздовжніх і поперечних важелів до ступиці і кузова;
  • стабілізаторів поперечної стійкості до важелів;
  • амортизаційних стійок до ступиці і важелів;
  • балок і рам до кузова автомобіля і інших деталей.
Набір важелів з сайлентблоками

Залежно від місця установки, сайлентблоки в різних автомобілях можуть відрізнятися формою, розмірами і навіть конструкцією - мати одну металеву втулку замість двох.

Вихід сайлентблока з ладу, частіше за все, означає механічне пошкодження еластичної вставки, поява в ній тріщин, розривів або зносу. Причиною цього можуть бути:

  • великі навантаження на підвіску при їзді по поганій дорозі (що актуально для українських автовласників) або по бездоріжжю;
  • вплив агресивних середовищ: масла, бензину, хімічних реагентів, що посипають взимку на дорогу;
  • старіння матеріалу, з якого виготовлена еластична вставка;
  • фізичний знос при довгій експлуатації.

Сайлентблок, що вийшов з ладу не підлягає ремонту - його потрібно замінити, встановивши новий шарнір. Ще років десять тому у власників автомобілів не виникало питання про те, які сайлентблоки краще, оскільки еластична вставка в них виготовлялася тільки з гуми, тому самі деталі часто називали гумометалічними шарнірами (ГМШ). З розвитком технологій, на ринку автозапчастин з'явилися сайлентблоки з вставками з поліуретану, які відразу ж склали конкуренцію шарнірам з еластичними елементами з гуми.

Щоб зрозуміти, які сайлентблоки краще встановити на ваш «Логан», «Тойоту» або «Авео» - гумові або поліуретанові, - слід знати про їх переваги та недоліки.

Поліуретан або гума - що все ж краще

Щоб розібратися, чим відрізняється гума від поліуретану, ми розглянемо основні їх фізико-механічні та експлуатаційні характеристики. Для зручності порівняння зведемо всі дані в таблицю:

Показник
ПоліуретанГума
Твердість по Шору (шкала А)45 – 9865-95
Межа міцності при розриві, кг / см2312115
Відносне подовження при розриві,%500-600300
Опір роздиру, кг / см25820
Усадка, %33,535-40
Еластичність, %4030
Абразивна стійкість (Н22)102
Температурна межа крихкості, 0С–77-70
Робочий діапазон температур, 0С–70 … +120–30 … +50
Коефіцієнт морозостійкості5820
Зносостійкість, м3/ т·Дж11,25 – 26,645-80

Які сайлентблоки і втулки краще: «плюси» і «мінуси» поліуретанових і гумових шарнірів

Які сайлентблоки і втулки краще: «плюси» і «мінуси» поліуретанових і гумових шарнірів

Сайлентблоки з поліуретановими вставками мають такі суттєві переваги над гумометалічними шарнірами:

  • більш високу міцність на розрив (312 проти 115 кг / см2) і абразивну стійкість (10 проти 2), а також меншу стиранність (11,2-26,6 м3 / т * Дж проти 45-80 у гуми), що робить їх більш стійкими до високих навантажень і сприяє тривалій експлуатації;
  • стійкість до впливу високих і низьких температур - сайлентблоки з втулками з поліуретану працюють без зміни фізико-механічних і експлуатаційних властивостей при температурах від -70 до + 120о С, в той час, як робочий діапазон температур для гуми становить -30- + 50о С , а при сильних морозах гумові вставки втрачають еластичність і розтріскуються;
  • стійкість до впливу вологи і агресивних середовищ - на відміну від гумових вставок, поліуретанові не бояться контакту з реагентами, маслами, бензином та іншими хімічно активними речовинами;
  • кращі амортизаційні властивості, завдяки більш високій еластичності поліуретану, ніж у гуми (40 і 30% відповідно) і здатності швидко відновлювати після навантаження свою первісну форму без залишкових деформацій;
  • більш високу щільність і пружність, що дозволяє при використанні поліуретанових сайлентблоков підвищити жорсткість підвіски, її зібраність, забезпечивши кращу керованість і маневреність автомобіля.

Головним недоліком поліуретанових сайлентблоков є їх висока вартість, але, завдяки більш тривалого терміну експлуатації, такі деталі цілком виправдовують свою покупку.

Деякі автовласники вважають, що найкращі сайлентблоки - ті, які встановлені заводом виробником. Тут варто враховувати, що гумові втулки і ГМШ багато автовиробників встановлюють з розрахунку зниження ціни на свою продукцію. Гумові шарніри показують непогані експлуатаційні властивості, перш за все, більш високу м'якість, що ізолює кузов від дрібних вібрацій, але при цьому вони:

  • мають невеликий термін служби, швидко зношуються, пересихають і тріскаються;
  • бояться тривалих морозів;
  • втрачають амортизаційні властивості;
  • руйнуються від контакту з реагентами і нафтопродуктами;
  • розм'якшуються в процесі експлуатації, втрачаючи свої властивості, що погіршує керованість автомобілем.

Якщо ви ще не вирішили для себе, які сайлентблоки краще на «Ніссан Альмера Класік», «Форд Фокус 2», «Кіа Ріо 3» або будь-який інший автомобіль, задумайтеся, чи варто економити, купуючи дешевші деталі з гуми, які доведеться міняти в 5, а то і більше разів частіше. Чи краще встановити поліуретанові аналоги, що перевершують гуму за всіма експлуатаційними властивостями.

Висновки та рекомендації

Відповідаючи на питання: «Які сайлентблоки краще - поліуретанові чи гумові?», можна зробити однозначний висновок, що ГМШ з вставками з поліуретану є кращим варіантом. Не дарма багато автовиробників вже сьогодні на нових моделях встановлюють поліуретанові втулки і сайлентблоки.

Якщо ви хочете замінити на своєму авто гумові сайлентблоки на поліуретанові, і хочете, щоб вони прослужили якомога довше - дотримуйтеся наступних рекомендацій:

  • купуйте якісні шарніри від надійних виробників;
  • проводьте заміну сайлентблоків одночасно з капітальним ремонтом підвіски;
  • використовуйте для установки сайлентблоків спеціальне обладнання або зверніться в автосервіс;
  • обробіть шарнір з поліуретановою вставкою литолом або силіконовою змазкою;
  • проводьте регулярну перевірку підвіски через 30-50 тис. км пробігу, незважаючи на те, що термін служби шарнірів з вставками з поліуретану становить 100 тис. км.

Поліуретанові сайлентблоки - кращий вибір для автомобілів будь-якого класу, якщо вони експлуатуються українськими дорогами, що не відрізняються гарною якістю, на яких підвіска піддається значним навантаженням. Купити втулки і сайлентблоки з високоякісного поліуретану можна в нашому інтернет-магазині.

Набір поліуретанових сайлентблоков
Дата публикации: 2020-10-21 17:29:50
Які сайлентблоки краще для автомобіля? 4.5 145
Які сайлентблоки краще для автомобіля? 4.5 145

Повернутися наверх

2015-2022 «AvtoPN»

© Інтернет-магазин поліуретанових деталей

Photo Photo Задати питання Закрити

Перейти на украинскую версию сайта?